Reklam
Reklam
Reklam
Reklam

Uzaktan destek hizmetlerinde gasgrup uzmanlığı; Exclusive LPG Solutions (ELS)

gasgrup’un uzaktan destek hizmeti Exclusive LPG Solutions’ı (ELS) gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya gazetemize anlattı. gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya şirketin uzmanlaşma yolunda emin adımlarla ilerlediği uzaktan destek hizmeti; Exclusive LPG Solutions (ELS) ile ilgili detaylı bilgiyi Enerji Petrol Gaz’a anlattı. Kendinizden kısaca bahseder misiniz? gasgrup bünyesinde göreviniz nedir? Ben Kenan […]

Uzaktan destek hizmetlerinde gasgrup uzmanlığı; Exclusive LPG Solutions (ELS)
Gözde Emlik
  • Yayınlanma28 Aralık 2023 14:12

gasgrup’un uzaktan destek hizmeti Exclusive LPG Solutions’ı (ELS) gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya gazetemize anlattı.

gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya şirketin uzmanlaşma yolunda emin adımlarla ilerlediği uzaktan destek hizmeti; Exclusive LPG Solutions (ELS) ile ilgili detaylı bilgiyi Enerji Petrol Gaz’a anlattı.

Kendinizden kısaca bahseder misiniz? gasgrup bünyesinde göreviniz nedir?

Ben Kenan Kılıçkaya 10 yıldan uzun bir süredir LPG sektöründe hizmet vermekteyim. gasgrup’ta ilk yıllarda saha tarafında aktif olarak görev yaptıktan sonra şu an Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi olarak görev almaktayım.

“UZAKTAN ÇÖZÜLEMEYEN ARIZALAR İÇİN SERVİS KAYDI OLUŞTURULARAK TÜM SÜREÇ SİSTEM ÜZERİNDEN TAKİP EDİLİR”

ELS nedir?  Nasıl çalışır? Bahseder misiniz?

ELS sistemi toplamda 5 adımda oluşan bir paket üründür. Smart LPG Panolarımız ile istasyonların ekipmanlarının durumuna göre yönetilir, izlenir ve kayıt altına alınır. İhtiyaç duyduğunuz tüm veriler panelden toplanır ve iletişim cihazı üzerinden ggnet sunucusuna iletilir. Bu sunucularda bulunan bu datalar ihtiyaçlara göre birçok standart ve özelleştirilmiş rapor haline gelmektedir. İstasyonlar, uzman teknik ekip tarafından 7/24 desteklenmektedir. İstasyonların güvenli çalışması sağlanırken aynı zamanda proaktif aksiyonlarla olası risklerin önüne geçilmektedir. Uzaktan çözülemeyen arızalar için, yetkili servislere servis kaydı oluşturularak tüm süreç sistem üzerinden takip edilir. Arıza veya problem çözüldüğünde kayıt kapatılır ve hakkediş oluşur. Oluşan hakkedişler sistem üzerinden onaylanır ve faturalandırılması takip edilir.

“ORTALAMA 3 BİN İSTASYON ELS SİSTEMİ ÜZERİNDEN UZAKTAN KONTROL ALTINA ALINARAK TAKİP EDİLMEKTEDİR”

ELS’nin hizmet ağını rakamlarla açıklayabilir misiniz?

ELS sisteminde tarafımıza gelen arızaların yüzde 60’ı uzaktan destek verilerek, yerinde servis müdahalesi olmadan daha hızlı çözülmektedir. ELS sisteminde toplamda yılda yaklaşık olarak 90 bin telefon görüşmesi sağlanmaktadır. Ortalama 3 bin istasyon ELS sistemi üzerinden uzaktan kontrol altına alınarak takip edilmektedir. Doğru servis seçimi, garanti takibi, periyodik bakım, kalibrasyon planlama ve servis performans takibi gibi önemli hizmetleri de barındırmaktadır.

ELS SİSTEMİ SERVİS MALİYETİNİ YÜZDE 50’YE VARAN ORANDA DÜŞÜRÜYOR’

ELS istasyonlara ne gibi faydalar sağlıyor?

ELS sisteminin en önemli faydası dağıtım firmalarının oluşan servis maliyetini yüzde 50’ye varan oranda düşürmesidir. Gereksiz servis maliyetleri ortadan kalkmakla beraber tekrarlanan servislerin de önüne geçilmektedir. Bu sistemle beraber istasyonda bulunan kritik ekipmanların (Gaz dedektörleri, acil stoplar, gazlaşma, aşırı dolumlar… gibi) anlık verileri takip edilerek sistemde oluşacak tehlikelerin önüne geçilmektedir. ELS sisteminin ayrıca en önemli faydalarından biri de nakliye birimine anlık olarak veri göndermesiyle beraber LPG sevkiyatlarında aksama olmaması ve istasyonların LPG ‘de stock out kalmamasıdır. Bu sistemle beraber istasyonlardaki kritik ekipmanların kontrolleri sağlanarak istasyonda oluşacak olası tehlikelerin önüne geçilmektedir.

Son olarak ekleyeceğiniz bir şey var mı?

Elbette, ELS sisteminin şu an üç ana dağıtım firmasıyla iş birliği yaparak hizmetini vermekteyiz. Talep gelmesi durumunda diğer LPG dağıtım firmalarıyla da uzman teknik ekip arkadaşlarımızla aynı hizmeti memnuniyetle vermeye hazırız.

Uzaktan destek hizmetlerinde gasgrup uzmanlığı; Exclusive LPG Solutions (ELS)

gasgrup’un uzaktan destek hizmeti Exclusive LPG Solutions’ı (ELS) gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya gazetemize anlattı.

gasgrup Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi Kenan Kılıçkaya şirketin uzmanlaşma yolunda emin adımlarla ilerlediği uzaktan destek hizmeti; Exclusive LPG Solutions (ELS) ile ilgili detaylı bilgiyi Enerji Petrol Gaz’a anlattı.

Kendinizden kısaca bahseder misiniz? gasgrup bünyesinde göreviniz nedir?

Ben Kenan Kılıçkaya 10 yıldan uzun bir süredir LPG sektöründe hizmet vermekteyim. gasgrup’ta ilk yıllarda saha tarafında aktif olarak görev yaptıktan sonra şu an Satış Sonrası Hizmetler Yöneticisi olarak görev almaktayım.

“UZAKTAN ÇÖZÜLEMEYEN ARIZALAR İÇİN SERVİS KAYDI OLUŞTURULARAK TÜM SÜREÇ SİSTEM ÜZERİNDEN TAKİP EDİLİR”

ELS nedir?  Nasıl çalışır? Bahseder misiniz?

ELS sistemi toplamda 5 adımda oluşan bir paket üründür. Smart LPG Panolarımız ile istasyonların ekipmanlarının durumuna göre yönetilir, izlenir ve kayıt altına alınır. İhtiyaç duyduğunuz tüm veriler panelden toplanır ve iletişim cihazı üzerinden ggnet sunucusuna iletilir. Bu sunucularda bulunan bu datalar ihtiyaçlara göre birçok standart ve özelleştirilmiş rapor haline gelmektedir. İstasyonlar, uzman teknik ekip tarafından 7/24 desteklenmektedir. İstasyonların güvenli çalışması sağlanırken aynı zamanda proaktif aksiyonlarla olası risklerin önüne geçilmektedir. Uzaktan çözülemeyen arızalar için, yetkili servislere servis kaydı oluşturularak tüm süreç sistem üzerinden takip edilir. Arıza veya problem çözüldüğünde kayıt kapatılır ve hakkediş oluşur. Oluşan hakkedişler sistem üzerinden onaylanır ve faturalandırılması takip edilir.

“ORTALAMA 3 BİN İSTASYON ELS SİSTEMİ ÜZERİNDEN UZAKTAN KONTROL ALTINA ALINARAK TAKİP EDİLMEKTEDİR”

ELS’nin hizmet ağını rakamlarla açıklayabilir misiniz?

ELS sisteminde tarafımıza gelen arızaların yüzde 60’ı uzaktan destek verilerek, yerinde servis müdahalesi olmadan daha hızlı çözülmektedir. ELS sisteminde toplamda yılda yaklaşık olarak 90 bin telefon görüşmesi sağlanmaktadır. Ortalama 3 bin istasyon ELS sistemi üzerinden uzaktan kontrol altına alınarak takip edilmektedir. Doğru servis seçimi, garanti takibi, periyodik bakım, kalibrasyon planlama ve servis performans takibi gibi önemli hizmetleri de barındırmaktadır.

ELS SİSTEMİ SERVİS MALİYETİNİ YÜZDE 50’YE VARAN ORANDA DÜŞÜRÜYOR’

ELS istasyonlara ne gibi faydalar sağlıyor?

ELS sisteminin en önemli faydası dağıtım firmalarının oluşan servis maliyetini yüzde 50’ye varan oranda düşürmesidir. Gereksiz servis maliyetleri ortadan kalkmakla beraber tekrarlanan servislerin de önüne geçilmektedir. Bu sistemle beraber istasyonda bulunan kritik ekipmanların (Gaz dedektörleri, acil stoplar, gazlaşma, aşırı dolumlar… gibi) anlık verileri takip edilerek sistemde oluşacak tehlikelerin önüne geçilmektedir. ELS sisteminin ayrıca en önemli faydalarından biri de nakliye birimine anlık olarak veri göndermesiyle beraber LPG sevkiyatlarında aksama olmaması ve istasyonların LPG ‘de stock out kalmamasıdır. Bu sistemle beraber istasyonlardaki kritik ekipmanların kontrolleri sağlanarak istasyonda oluşacak olası tehlikelerin önüne geçilmektedir.

Son olarak ekleyeceğiniz bir şey var mı?

Elbette, ELS sisteminin şu an üç ana dağıtım firmasıyla iş birliği yaparak hizmetini vermekteyiz. Talep gelmesi durumunda diğer LPG dağıtım firmalarıyla da uzman teknik ekip arkadaşlarımızla aynı hizmeti memnuniyetle vermeye hazırız.

Reklam
Reklam
Reklam
Reklam